Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~zaczarowana87 | użytkownik

imię i nazwiskoKasia Krzempek adresMazańcowice ok. Bielska- Białej zarejestrowany13.02.2007 @15:31:52 ostatnio na stronie20.05.2012 @11:53:20

Bywam tu bywam tam. Ogólniej Bielsko - Biała, Mazańcowice and Kraków

Jestem piękna.
(No, cóż , urojenie, ale i przesada)
Jestem młoda.
(kwestia sporna - a baobab?)
Jestem mądra.
(Tylko dlatego, że znam dekalog?)
I, na pewno, jestem twarda.
...
Bo wiem, że to nieprawda


/"Jaka jestem??" Hanna G.- Adamkiewicz/

----------------------------------------------------------------------------------------------

Zgodnie z przepisami USTAWY z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych wszelkie prawa do tych fotografii są własnością jej autora. Kopiowanie i rozpowszechnianie ich w jakiejkolwiek formie jest zabronione.



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.casia.artveo.pl Gadu-Gadu1910718
digarty167 komentarze880 posty na forum5

komputer / sprzęt
Sony DSC-H9 i oczy - dwie pary

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~GarbatyAniolek    05.05.2007 @19:29:51
Ktoś mnie tu obserwuje ;>
_______
Jestem wrogiem rasizmu.
Wrogiem satanizmu.
Wrogiem polskiej demokracji !
~KZ    05.05.2007 @16:47:43
yhy a ta sie wstydzisz maza.... że na prywatną piszesz :P
_______
My Life My Art





http://kz.dl.pl/
~KZ    05.05.2007 @16:45:24
dzięki
_______
My Life My Art





http://kz.dl.pl/
~KZ    05.05.2007 @16:08:18
okolice Bielska-Białej << tzn?
_______
My Life My Art





http://kz.dl.pl/
~zurawik    05.05.2007 @15:59:47
no wlasnie czegos.. moze jakbys zastosowala filtr wiatr w cztery strony a nie tylko w jedna wyszloby lepiej... trzeba probowac
_______
Nie możesz winić lustra za to że odbicie ci sie niepodoba
~DawidKsiazek    05.05.2007 @15:31:50
Diekuję bardzo...to najwspanialsza córcia na świecie..jest urocza...jestem z niej dumny
~KZ    05.05.2007 @15:00:01
dzięki a jak bede miał dziś chwilkę wytchnienia to zaglądnę i pooglądam twoja twórczość pozdrawiam
_______
My Life My Art





http://kz.dl.pl/
~bachas    05.05.2007 @14:20:46
hehe jak ide z pociągu do domu to to zawsze mijam:P
_______
"patrząc z góry w około człowiek staje się inny..."
~yukisiek    30.04.2007 @20:11:09
to i ja
ostatnio edytowane: 2007-04-30 20:11:39
_______
~Isabele    28.04.2007 @14:07:51
Nie ma za co
Pozdrawiam.
_______
"Miłość jest pragnieniem, by komuś coś dawać - a nie otrzymywać.
Kochać aby żyć, żyć aby kochać
~bachas    28.04.2007 @13:41:53
nie ma za cono do poniedzialku...:D
_______
"patrząc z góry w około człowiek staje się inny..."
~Pozik    28.04.2007 @13:36:32
Ja też dziękuję
_______
Jeśli tu pisze, to znaczy, że mi się podoba

Zapraszam do mnie http://pozik.digart.pl/digarty
~yukisiek    28.04.2007 @13:33:16
no cóz.. nie wypowiem się bo nie wiem jakie parametry ma twój aparat ale ok i tak mi się podoba
_______
~panW    27.04.2007 @21:38:19
dzieki za komentarz:D
~yamachan    27.04.2007 @14:36:35
dziękuje
pozdrawiam serdecznie
~crayou    27.04.2007 @12:59:13
Tak - teraz lepiej. Ja też kiedyś wystawiłem świeczkę zrobioną z filtrem Star8 ale ludziska uznali że nieciekawe. I faktycznie mieli rację. Zdjęcie świeczki naprawdę musi mieć w sobie coś żeby było extra. Wiem, że dla ciebie ta fotka ma coś bo przyłożyłaś sie do tego i na pewno nie jest to przypadkowa fotka. Niestety ludzie zmielą to swoimi gustami...
_______
Oceniajcie bez czytania komentarzy innych...
~crayou    27.04.2007 @12:54:45
Troszkę...
_______
Oceniajcie bez czytania komentarzy innych...
~wierch    27.04.2007 @12:35:01
tez sie zastanawiam...
_______
Nie robię tak jak wszyscy,na imię nie mam "każdy"
~panW    26.04.2007 @18:43:50
:D:D
~panW    26.04.2007 @18:29:42
a to przepraszam:D
~panW    26.04.2007 @18:25:28
tez dobre:D
~panW    26.04.2007 @18:22:41
no jak nie jak tak, cytując klasyka
~panW    26.04.2007 @18:19:17
może taki urok osobisty mam i skromność:P
~panW    26.04.2007 @18:16:45
zawsze jest za co dziękować, a poza tym tak milej jest:D
~panW    26.04.2007 @18:14:40
dzieki wielkie
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 ... 10 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt